מפקד החטיבה הדרומית מסיים את תפקידו: "לוחם ומנהיג"

    קובי פינקלר No Comments on מפקד החטיבה הדרומית מסיים את תפקידו: "לוחם ומנהיג"

    אל"מ קובי הלר מסיים את תצפקידו כמפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה | במועצה האזורית אשכול אומרים: "קובי הוא לוחם עז רוח, מנהיג וחבר. אך יותר מכל הוא אדם"

    הלר וראש המועצת האזורית אשכול צילום: דובר צה"ל
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצה אזורית אשכול נפרדה אמש מאל"מ קובי הלר, ששימש בשנתיים האחרונות כמפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה, באחת התקופות המאתגרות שידע האזור.

    בין הלר ובעלי התפקידים במועצה וביישובים נוצר קשר הדוק ויוצא דופן. הלר הקפיד לקיים קשר שוטף בכל שעות היממה עם אנשי המועצה, להיפגש עם תושבים בתכיפות במטרה לשמוע באופן בלתי אמצעי את הצרכים והתחושות ולפרוס בפניהם את היערכויות הצבא הייחודיות על רקע המציאות.

    הלר גם הקפיד להגיע לטקסים ולאירועים חגיגיים במועצה כולל הנחת אבן הפינה להקמת בתי ספר חדשים.

    גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול, אמר: "קובי הוא לוחם עז רוח, מנהיג וחבר. אך יותר מכל הוא אדם. בעוז רוחו, אישיותו היחודית ואהבתו העמוקה להתיישבות, הוא היה לנו למגן אנושי, באחת התקופות הרגישות שידענו. חותמו יישאר איתנו".

    אל"מ קובי הלר: "לאורך השנים מנסים ארגוני הטרור- החמאס, הג'יהאד האיסלאמי ואחרים לכרסם בחוסן ההתיישבות ולפגע בכוחותינו. בשנתיים האחרונות, נלחמנו ועודנו נלחמים באיומים השונים. במשמרת שלי, פגענו באופן משמעותי באיום המנהרות, מנענו ניסיונות חדירה של האויב, איתרנו מטענים וחיזקנו את המכשול. בתקופה מורכבת זו, בה הורגשה מתיחות לא אחת, אנו בטוחים בצדקת דרכנו מתמיד ומתחייבים להמשיך ולחזק את הבטחון ותחושת הבטחון בקרב תושבי המועצה האזורית אשכול. השדות כאן פורחים, המפעלים משגשגים, ההתיישבות איתנה ומהווה מקור לגאווה לחברה הישראלית".



    0 תגובות